Herkese merhaba 15 aylık ve 4 yaşında çoçuklarım var kreşte temizlik işi var maaşın yüzde 50 si çoçuklara kesiliyor yüzde 50 bana kalıyor çoçuklarda yanımda olacak maddi yönden çok sıkıntılıyız eşime çalışayım diyorum değmez diyor bende çalışmayı istiyorum en azından çoçuklarım da eğitim görecekler