Esmabetul sevval_5481 ben 12 kullanıyorum 4 yıl olcak memnunum ilerleyen zamanlarda değiştirmiş olsam 16 alırım☺️
sevval_5481 Esmabetul 16 nin ağız kısmını sevmedim açıkçası her yere girer mi bilmiyorum köşeleri falan