Zasya Kızlar kızım tam 6 aylık, bir çok şeyi yapmıyor, ( gel gel babası, bay bay, çak, tel sarar kızlar vs) yaptırmaya çalışıyorum ama oralı bile olmuyor. Benim ellerimi çekiliyor kendisinde tık yok, sizinliler ne alemde normal mi bu durum bilemedim 😭😭
Mrsdg Zasya daha erken değil mi ya bunları yapması için benim bebeğim de 6 aylık yani bunlari yaptırmak için erken diye düşünüyorum
tubaelif Zasya normal canım ilgisini çekmeyebilir canı istemez illa neden arama bence. Benimki 10 aylık olacak tel sarar, alkış müzik duyduğunda oynar ama asla bay yapmaz. İlgisini çekmedi bende ısrar etmedim farklı seyler öğrettim. Şuan göz teması kurup adına bakması önemli
Zasya Songul_hamza arkadaşımın oğlu 2 gün büyük kızımdan hepsini yapıyor 😑 bende deniyorum ama yapmıyor 😒
Zasya Mrsdg arkadaşımın oğlu 2 gün büyük kızımdan hepsini yapıyor 😑 bende deniyorum ama yapmıyor 🤨 bende erken sanıyordum hiç üstüne düşmemiştim ama yapabilir dediler
Mukaddes34 Zasya benim oğlumda isterse yapıyor bende korktum Dr gittik ne yapmıyor dediysem orada yaptı sonra takip ettim canı isterse yapıyor dönmek isterse dönüyor en sevdiği oyuncağı veriyorum almak isterse tutuyor ki Dr anlattım bi sıkıntısı yok dedi acaba seninki de mi öyle
Zasya Mukaddes34 evet canım biraz keyfimize göre davranıyoruz. 3 aylıktan itibaren dilini çıkarıyor öğretmiştim 😂 uykusunda dönüyor, elimi uzatıyorum merhaba yapmak için hemen veriyor ama diğer şeyler yok. Sanırım ilgisini çekmedi