6 ay 19 günlüğüz ek gıdaya da başladık ama asla su içmek istemiyor her şeyi denedik alıştırma bardağı pipet cam bardak biberon kaşık yok içmiyor ağzına değince yutmuyor geri akıtıyor ve içmediği içinde sürekli kabız oluyor aranızda bu durumu yaşayan varmı çok çaresizim