Zerdeçal 3 tane
Zencefil 3 tane
Havlıcan 3 tane
Tane karabiber 5-6 tane
Kabuk tarçın 2 tane
Karanfil 1 avuç (yaklaşık 10-12 tane)
Bunları koyup üzerine 3 litre su koy ocağa koy, kaynadıktan sonra altını kıs 5 dakika kaynasın sonra üzerine 2 su bardağı toz şeker ekle (çok tatlı olmasın diyorsan 1 veya 1,5 bardak da koyabilirsin) şekerini ekledikten sonra ara ara karıştırarak 20 dakika daha kaynat, hazır! 😇 afiyet olsun 😍 içerken üzerine iri dövülmüş ceviz koymayı unutma 😘😘
bir arkadaşım vermişti bu tarifi ben faydasını gördüm umarım sizde görürsünüz sütünüz fışkırsın inşallah bol bol doysun kuzucuklar 😍😍❤️