Kızlar benim ideal kilom 55. Ben şuan 50 kiloyum ama senelerdir 1 kilo bile alamıyorum, vermiyorum da hep sabit 50. Yiyin alırsınız demeyin yesem zaten alacağımı biliyorum ama benim iştahım hiç yok günde 1 öğün maks 2 öğün anca yiyorum. Aralarda işte bir şeyler atıştırıyorum ve haliyle kilo alamıyorum. Böyle bildiğiniz kilo aldıran smoothie tarzı vs bir tarifiniz varsa paylaşabilir misiniz ?