mbabygirlm Kızlar bulaşık makinesine çamaşır suyu dökmeyin kimyasal diyorlar ben 2dir öyle yıkıyorum ama bardaklar sarı çıkıyor içim rahat etmiyor. Birde buğulu oluyor yeni çıkardım bardakları hep buğulu ne yapmam lazım
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU mbabygirlm sirke ve beyaz sabun koyun, çamaşır suyu gibi parlak ve lekeler çıkmış oluyor
omeresra0509 mbabygirlm ben ilk yıkama 60 derece yaparken 1 damla damlatıyorum sonra 40 derece ile duruluyorum 2. Yıkmayla
Tortilla_ Ben sadece yumurta yendiyse o gün yada etli tavuklu yendiyse kapağına gelişi güzel sıkıyorum. Kuzenim bana çamaşır suyu sarartıyor demişti haklı gibi gelmişti
annehalleri mbabygirlm çay bardaklarını arada elimle çamaşır suyuyla yıkıyorum yoksa sararıyor evet makinada temiz olmuyor o sarılık gitmiyor .Makina da zararlı diyorlar dökmeyin içine