hghg Bebeğim daha 3 günlük ama beşikte hiç uyumuyor sadece emzikle uyuyor bende mecburen emzik veriyorum uyurken ama genelde ilk 1 ay önermiyorlar emzik sizce ne yapmalıyım ? Emzik vermezsem hep kucakta uyuyor
organikirmik hghg kim önermiyor o da mı değişti fnjf doğduğu gibi verdim ben ha tutmadı ama tutsaydı devam ederdim
annehalleri hghg ver gitsin ya ben iki haftadan sonra başladım rahatlık valla biraz annenin de ruh sağlığı için o emziği bebek tutucak 😂
kazedook hghg verin bence 3 aylıkken ilk defa verdim denemediğim emzik kalmadı ev emzik dolur 😁1 ay tutsun diye uğrastım beni emzik olarak kullanıyodu
ydiricanli hghg hastaneden eve geldik tüm gece ağladı emmiyorda ama karnı tok eminiz emzik verdik uyuduk 3 saat 1 ay Full tuttu sonra kendi bıraktı çok rahatlık tutuyorsa verin
busrastattz hghg 14 aylık hiç bir zararı olmadı uykuya geçişte ve gece uyanınca veriyorum hop geri dönüyor uykuya
edayilmaz hghg Ben bebeğime 3 günlükken verdim şuan da 14 aylık hala da severek emer önermeyenlere pek takılmayın hiçbirşey de olmuyor yani daha rahat uykuya geçiyor bebeğim
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU hghg emzik önerilmiyor değil, dişler çıkmaya başladığında önerilmiyor aslında, diş yapısını değiştirdiği için, şuan verebilirsiniz herhangi bir zararı olmaz
kubrainci1101 hghg kesinlikle ver ben doğduğu gün hastanede verdim. Emzik senin işini kolaylaştırır rahat uzun uyku uyur bebekler karnı tok olsa bile emmek istiyor sancı olur uykuya geçiş olur bundada emzik gibi seni kullanır sen yıpranırsın ver bence tutuyorsa