erababymom kesinlikle korunun regl olmasak bile hamile kalınıyormuş bende 5 ay önce doğum yaptım henüz regl olmadım korunmak için spiral düşünüyorum doktorum şey demişti regl olmasan bile hamile kalma riski taşıyorsun ve spiral takmadan önce gebelik testi falan da yapıyorlarmış