Kızlar ben 27 ocakta anlaşmalı olarak boşandım duruşmaya girdik. Çıktıktan sonrada imza attık ancak 15 gün içerisinde tekrar imzaya gelin denmişti. 1 hafta sonra gittik hakim daha onaylamamış dendi işten izin aldığımız için bekleyemedik çıktık tekrarda gidemedik. Soyadım hala değişmemiş gözüküyor. Bu konu hakkında bilgisi olan varmı?