didoece emzirmeyi seviyorum da ama son zamanlarda bunalmıştım ondan buraya yazdım, sonra yapay zekaya sordum normalmiş. Yeni yürümeye başlayan ya da yürümeye çabalayan çocuklarda memeyi güvende hissetmek için istermiş, sıkıldığında istermiş işte kafasını dağıtın oyun, kitap, dışarı çıkmak gibi. Bir de hayır dememek lazımmış ama meme birazdan dememiz gerekiyormuş çocuk hayır dediğinde inatla istiyormuş anlamadığı için biradan diyip kafasını dağıttığımızda onun istediği zamanda değil bizim istediğimiz zamanda verilebileceğini anlıyormuş zamanla. Bir de ben öğünlerden genelde 1 saat sonra veriyorum memeyi bu da iyi bir şeymiş vaktini böylelikle anlayabiliyormuş