kızlar merhaba 8 şubat adet oldum bugün yarın adet olmayı bekliyorum sabah tırnak üstü kadar leke geldi kahverengi bir daha hiç bir şekilde ne kanamam ne lekelenmem oldu hamile olabilir miyim 5 yaşında kızım var olursada seviniriz düşünüyorduk yavaş yavaş böyle olupta hamile olan var mı aranızda?