21 günlük bebeğim var, 2500 doğdu memeye geliyor hep ama uçta kalıyor , göğüs ucum büyük baya ,emzirme danışmanı normal olduğunu söyledi ama çocuk çok kavrayamıyor bazen zorluyorum büyük kısım içeri sokmak için öğürüyor . Şu ana kadar aktif emzirme yapamadım , artık modum da inanılmaz düştü , biraz daha toparlayana kadar sağıp vereyim en azından diyorum süt zaten azaldı kalan kısmı mama ile takviye edeyim diyorum . Yine de göğsümü unutmasın diye memeye getiriyorum gündüzleri yemekten önce ama tahriş ediyor inanılmaz canım yanıyor sadece ucunu aldığı için , bu defa ben de kendime sinirleniyorum motivasyonum iyice düşüyor . Hiç memeye getirmesem mi ? Sağıp sağıp biberonla versem mi benim gibi olan var mı