mehtap7506 bende dün mastit oldum , yüksek ateş ve ağrı ile hastaneye gittim. Serum taktılar test yaptılar. İltihap olduğu için antibiyotiğe başladım. Ağrın var mı, göğüsün dokunabiliyor musun ? Ben dokunamıyordum ki hala dokunamıyorum. Bir de tersten emzirmeyi dene işe yarıyormuş. Ben denedim olmadı belki sende işe yarar