Pamukhanim_ ayy maşallah ya çok hoşuma gidiyor böyle konuşmaları 🤭 bizimki daha 1 yaşında merakla bekliyorum konuşacağı günleri 🤗 suanlik,
Henhen (araba)
Havhav (köpek ve bütün hayvanlar😂)
Vava-baba (baba)
Anne-annoooo (anne)
Ham-nam-mama (yemek)
Ağzında zozzzz zozzz diye bir kelime var da ne olduğunu çözemedim henüz 😂 bir de benim ona cıs olmaz o yanarsın canın acır falan dediğim yerlere gidip sürekli cıssss diyor bize 😅
Çok sasirdiginda da oooo diyip suratimiza bakıyor 😅