Pamukhanim_ ayy çok basit aslında nesi olmuyor ki ☺️ ben direkt tencerenin içinde yoğurdu unu yumurta sarısını alıp çırpıyorum üzerine su ekliyorum ardından pirinç. Sonra kaynamaya bırakıyorum. Bir yerde de tereyağı ve nane ısıtıp üstüne döküyorum böyle yapınca hiç sorun olmuyor bir dene canım istersen ☺️