Bebeğim daha bu gün bir ay 23 günlük oldu. 90 ml mamayı gece içiyor ancak gündüz 60 ml içiyor gerisini itiyor asla içmek istemiyor ve gündüz 3-4 saatte bir veriyorum mamayı severek içtiği bi bu mama var. Doktora gittik geçen ay 4 kilo olmuştu bugün 4700 gram olmuş hemşire sınırda kilo alması normal dedi ve bu ay bir ara ben mama değiştirmek gibi hatada bulundum o dönemde sürekli kustu tamam kilo almasını buna yorabilirim ama bazen 4-5 saat istemiyor ağzını kitliyor resmen asla açamıyorum veremiyorum mama istediği zaman da şopurdata şopurdata içiyor. İkinci ayına girince özel çocuk cerrahi doktorumuz var bir de ona danışmak istiyorum sizce normal mi