Daha önce regl gecikmesi ile ilgili post açmıştım. 11 gün geçti hala olmadım. Yoğun ısrarlar üzerine test aldım az önce ilk idrar diye yaptım. Test negatif. (Chatgpt de sordum) neyse Cenabı Hakk kulum sen önceki borçlarını tutamadın bu sene ramazanı borçsuz kapat dedi sanırım. Direniyorum ramazanın sonuna kadar haydi inşallah 😂