1 haftadır falan mama veriyorum günde 2 yada 3 kez 90 ml sonrası anne sütü ile devam ediyoruz. Ozamandır normal kaka yapmıyor gürültü bir şekilde günde 1 yada 2 kez olucak şekilde ishal yapıyor ama çok değil ama şuan yeni yaptı çok ve kokulu acaba mama mi ishal yaptı bıraksam mı mamayi yoksa ne yapmam gerekiyor bilmiyorum eendişe ediyorum