anne36 Merhaba doğumum sezeryan oldu bir hafta sonra 40 gün olacak. Doğumdan önce de vücut temizliğimi agdayla yapıyordum şimdi de genital bölge temizliğini agdayla yapsam dikislere zararı olur mu acaba kuaföre yaptıracağım.
mercankus anne36 kırk kontrolü Icın doktora gittiğinizde sorun bence ameliyat ile doğum yaptınız rıskli olabılır ama tecrübem yok
Zumra_Fatma anne36 evet olabilir doktorum bana üç ay sonra yapabilirsin demişti daha çok yeni sakın valla doktounuza sormadan yapmayın
anne36 Zumra_Fatma dikişleri aldırmaya gittiğimde doktor iyi görünüyor iyileşmiş dedi ama sorayım tekrar
Zumra_Fatma anne36 aynen cnku ağda yaparken ben baya korkmuştum 3.5 sene geçmesine rağmen halende korkarım acaba çekince açılır mı diye😂
anne36 mavideniz96 inşallah benim de sorunsuz geçer çünkü dokundugumda iç tarafında şişlik hissediyorum ama doktor i zaman normal demişti
annehalleri anne36 olmaz ben kırkım çıkmadan gittim ağdamı yaptırdım dayanamadım 😂saçımı da boyattım kestirdim kendime geldim
anne36 annehalleri yaa çok ihtiyacım var benimde kendime gelmeme bu aralar yüzümü yıkasam çok şükür diyeceğim o durumdayım 😂
Zumra_Fatma anne36 aboo bende insAllah ikinci olacak 4 ay sonra ikinci sezeryan daha zor diyorlar doğru mu birde aynı yerden mi kesiyorlar
anne36 Zumra_Fatma evet aynı yerden kesiyorlar. Kişiden kişiye fark eder ama hiç korkma ben ilk gün ayağa kalktım. ilk çocuğum 28 aylık bana destek olacak kimse de yoktu mecburen ayaklandim. Allah öyle bir güç veriyor ki çocukların için ayağa kalkıyorsun 🌼
oylesinebiri__ anne36 olur tabikde doktorum kesinlikle ağda yapılmaz demişti tüy dökücü kullanıp gitmiştim dayanamadım 2 ay sonra yine ağdaya başladım dikiş yerime zarar verdi maelesef