ada_oz doğum yaptığım gün boynum tutuldu deyip kas gevşetici vurmalarini istemiştim hemşire de o gaz sancısı demişti boynumu oynatamiyodumm felaket biseydi.
Doğumdan 1 gün sonra da hastanelik olmuştum bendeki bambaşka bir gaz sancısıydı ölüyorum sandım nefes alamaz hale gelmiştim sancidan. Nöbetçi doktor artık içimde makas vs gibi bişey mi unuttular diye suphelenip bakmıştı hastaneye gidince
Narkozu ve gazi atman lazım. Bol sıvı tuket kabız olmamaya çalış hosaf vs gibi seyelr iç sakın üşütme ayaklarını falan
Zamanla geçiyor