Arkadaşlar bebeğim 4 ay 17 günlük resmen beni kepaze etti ne uyku uyayabiliyorum nebişey yaşayan ölü gibiyim sürekli ağlıyor uykuya dalarken resmen kemdimden geçiyorum uyumak istiyor ama ağlıyor ve ben artık strese giriyorum ne zaman geçecek bu dönem cidden yoruldum gazlı bi çocuktu ama o bile bunun yanında hafif kaldı kollarım artık sallamaktan kalkmıyor memeyi zaten emzik gibi kullanıyor