Ememiyorsa sütünüzü sağıp şırınga ile verebilirsiniz sonrasında memeyi tekrar rahat tutabilmesi için şırınga ile vermek önemli, hatta ben emzik verip emziğin kenarından da şırınganın ucuyla sütü vermiştim daha kolay yutuyordu, beslendikçe geçiyor. Biz de zorlandık o süreçte ama moralimizi yüksek tutup beslemeye odaklandık. Geçiyor endişe etmeyin.