Bizim evde ikisi de ikisininde yeri ayrı benim kızım cok hareketli ben sabit dursun düşüp kafasını vurmasın yada elini bir yere sıkıştırmasin diye tuvalete giderken yada ufak tefek is yaparken yürütece koyuyordum ama tabi yanımda o yönüyle cok işimi gördü bide bacak kaşlarını güçlendirdi düşmeden adimlamasinda yardımcı oldu yürüme arkadasi da kendine güvenip desteksiz yürümesine yardımcı oldu. Yine olsa yine yürüteç alırdım diyorum ben