Zibini kucuk yafa tam geliyorsa bez tam kapasite kullanılamıyor olabilir zibini büyütün yada yatarken citcitlari acik bırakın bu öneriyi bask bir postta görmüştüm ise yaradığını söylemişlerdi bide bebek uyumadan bir 2 saat önce sıvı alımını bitirirseniz gece çişi az olur hem böylelikle de tuvalete kolay alisir