cananbulbul bebeğim 4,5 aylık yemek istiyor baya belli biz yerken hep atlıyo yemeklere, yavaştan tadıma başlasam diyorum aslında 🙈 tabii yarın doktora da danışacağım bakalım
dlrcan1 cananbulbul ya benim bebegimde ayni 4.5 aylik sofraya asiri merakli heyecanlaniyor yemek gorunce 😂 acaba bende baslasam mi diye dusunuyorum ufak ufak
glnrk cananbulbul benim kızım da aynı. Doktoru 4 ay kontrolünde dönmeyi ve destekli oturmayı öğrensin diğer ay başlayalım dedi. Ama kızım dönmüyor 🥲
cananbulbul glnrk bizimki dönüyor ama ek gıdanın dönmeyle alakası var mı ki? destekli oturabilmesi ve başını tutabilmesi önemli diye biliyordum ben
merveabyk cananbulbul bizimki henüz desteksiz oturamıyor amagelişimi iyi olduğu için doktor başlattı bizi 5 ay 5 günlüklen
glzarhnm cananbulbul biz 5 aylıkken başladık o sıra anne sütüyle beslendiğinde yetersiz kilo almımı üzerine doktor tavsiyesiyle şimdi devam ediyoruz
HELELEKADIN cananbulbul 5ay 12 günlükken başladım doktora sordum ufak ufak başla dedi liste vermişti bana ona bakarak falan yaptım bişeyler
yenibir cananbulbul 4 buçukta küçük küçük başlamıştım çünkü istekliydi şuan 6 aylık çok şükür yemeyi seviyor alıştı 🤤
yenibir cananbulbul yoğurt meyvelerden başladım sonra sebzelere geçtim sonra 5 ci ayda öğünlere geçtim sabah öğle akşam halen öyle devam ediyorum
gulsahh0 6aylık başla dedi bayram haftası 6 aylık oluyor o sırada ilk tadımlar kabızlık vs zor olur diye bu hafta başladım kabak havuç patates yoğurt avokado diye gideceğim
kbr_33 cananbulbul valla bizimki iki aylık biz yemek yerken heyecanlanıyor ağzı sulanıyor insanın yediresi geliyor tabi ki yedirmiyorum artık yemeğe mi heyecanlanıyor bize mi bilmiyorum 🤷♀️
znidasahin cananbulbul doktordan doktora değişiyordur tabii ama artık 3 gün kuralı uygulanmıyor sanırım☺️ yeni bir görüş gıdalarla ne kadar erken tanışırsa alerji riskinin o kadar az olduğunu gösterdiği için her gün yeni bir gıda denetiliyor. Bir gün sabah ve akşam iki kere tattırıyoruz bebeğimize. Biz bu şekilde yapacağız ancak herkes doktorunun dediğine göre uygular tabii ki. Yalnızca kendi uygulayacağımızı anlatmak istedim