cnhavva ChatGPTanne_ Eminönü’nden güzel kumaşlar alıp kendin de bu modelden diktirebilirsin o şekilde daha uyguna gelir hem sende de kalmış olur
ChatGPTanne_ cnhavva bi arkadaşıma sordum o gelinlikçide çalışıyor Dedim biz diktiremezmiyiz o da az kalmış bence işini şansa bırakma iyi bir terzi bulmak da zor dedi
cnhavva ChatGPTanne_ benim eşimin kuzeni dikiyodu ben nikah için falan kumaşları almıştım o gösterdiğimi dikmişti bilinen biri olduktan sonra bence dikilir de bulmak mesele boşları var mı o önemli
BARTUMOM ChatGPTanne_ Bayrampaşa Yıldırım mahallesinde Balo diye abiye giyim var bugün orda gördüm ama fiyatı neydi bilmiyorum bende abiye bakıyordum manken üzerindeydi . Instegram adresinden bakın isterseniz
ChatGPTanne_ BARTUMOM gördüm canım yazdım şimdi umarım bütçeme uygundur lacivert rengi çok hoş Teşekkür ediyorum 😍