bazkrtsell Kızlar bilmiyorum sizde de böyle oluyor mu. Ben yenidoğan bebişler böyle için için ağlarken çok kötü oluyorum sanki canım çıkıyormuş gibi hissediyorum ya hiç kıyamıyorum ağlamalarına. Benimde az kaldı malum biliyorum çok ağlayacak gaz sancısı baska sıkıntılar derken çok ağlayacak kesin nasıl dayanıcam ben o ağlarken kesin bende ağlarım çok korkarım bişey olacak diye. Yani kısacası bebişlerin öyle işkence görüyor gibi ağlaması beni öldürüyor mahvoluyorum🥺😣
accountant bazkrtsell sen bir de olayın içindeyken gör 😂 yenidoğan dönemi berbat bir dönem Allah yardımcın olsun hele ilk bebekse çok daha zor bas bas ağlıyordu neyin var diye bende ağlıyordum umarım kolay bir bebek olur
[silindi] bazkrtsell anne olarak sen onun herşeyine sabırlı olarak gelecek bebek merak etme , oğlumun eski videolarını izliyordum cıyak cıyak ağlıyormuş daha yeni farkettim o zamanlar hiç kulağımı tırmalamazdı 😀
cananbulbul bazkrtsell bebeğim şuan 4.5 aylık ilk başlarda dayanamıyordum onunla birlikte ağlıyordum şimdi alıştım derdini çözme odaklıyım hep
kbr_33 bazkrtsell gerçekten kötü bir durum ne istediğini ya da neyi olduğunu bilmiyorsun uğraşıyorsun her şeyi deniyorsun ama olmuyor çok ağlayınca fıtık olur diye korkuyorsun da bi taraftan, benim bebeğim de 2 ay 10 günlük daha demin feryat figan ağladı gazını çıkarttım karnı tok neye ağlıyor anlamıyorsun bende ağlayacaktım nerdeyse ayy gerçekten zor inşallah bebeğiniz sizi rahatlatan bir bebek olur 🙏
bazkrtsell accountant off inşalah düşününce bile sanki nefes alamıyorum Rabbim yardımcımız olsun yeterki sağlıklı olsunda ağlasın yine razıyım büyük bir sorundan kaynaklı ağlamasın inşallah o zaman hiç dayanamam Rabbim kimseyi evladının acısıyla sınamasın ya🥺🥺
Retzja Annelik içgüdünüz ile ona derman olmaya çalışırken bu endişelerin yerini ona yetebilme duygusunun kapladığını hissedeceksiniz. Sağlıkla doğsun inşallah, sanırım bebeğiniz henüz doğmadan bu uygulamaya geçiş yaptınız?
bazkrtsell Retzja inşallah çok teşekkürler 🥰💞 evet 3 ayımız kaldı inşallah zamanında kucağıma alırım bebeğimi doğumdan önce buradaki annişlerden bazı konuşarda bilgileniyorum iyi oluyor 💞
Retzja [silindi] Bir de işin o zamanlar dünyanın en güzel bebeği gibi gelen bebeğin videolarını 1-2 yıl sonra izlerken şok olma versiyonu var 😂
bazkrtsell cananbulbul Yani evet ağlamaması için sorunu çözmek ne olduğunu anlamak paniklememek önemli olan kesinlikle ama işte bende ilk zamanlar zorlanırım diye düşünüyorum. Sağlıcakla alayım kucağıma da inşallah illaki ağlayacak yapacak bişey yok alışacağız artık 🥹💞
Retzja [silindi] Dünyada bir tane güzel bebek vardır ve tüm anneler ona sahiptir sözü doğrulanmıştııırrr 🫠🥲
bazkrtsell kbr_33 evet tamda bundan bahsediyorum yeğenimden biliyorum bende sürekli gaz sancısı çekerdi miniğim bacaklarını karnına çekip ağlardı ağrıdan kim bilir nasıl acı çekiyordu. Yine o zamanlar babannesi dedesi biz vardık yanlarında eşi aksam işe gelirdi hemen hastaneye falan giderlerdi ağladığında böyle bir sorunmu var acaba diye. O kadar fena ağlardı çünkü sanırsın işkence çekiyor. Ama kolik bir bebekti işte. Ben gurbetteyim bide eşimde zaten bazı günler sabah işe giditor bazı günler gececi oluyor sabah geliyor. İlk doğduğunda evet yanımda kayınvalidem annem kalır ama onlarda gittiğinde bu sürec daha devam edicek bebeğimle yalnız kalacağım zamanlar olacak inşallah sakinleştirebilirim onu bundan korkuyorum tek basıma ağlarken susturamamaktan 🥹
accountant bazkrtsell tabi canım orası öyle ben şimdiden spoiler vermeyeyim ama ne olursa olsun geçici olduğunu hatırlat kendine 🌸
cananbulbul bazkrtsell yenidoğanda en büyük sorunumuz gazdı, o da tam olarak çözülmüyordu zaten bir şekilde katlanıyorduk yine de eminim siz de alışırsınız 🥹 o ilk haftalardaki kokuyu bol bol koklayın
bazkrtsell cananbulbul inşallah evet ah bu gaz sancıları zaten bebişleri mahvediyor ama yapacak bisey yok artık derdine çare olmaya çalısacağız her ne olursa olsun 🥹 Eveett en güzeli de o mis kokularını koklamak minnak vücudunu kollarının arasına alıp sarılmak öpmek oy bunlar da yenidoğan döneminin en güzel yanları bencee çook tatlı oluyorlaarr 🥹🥹🥹💓
kbr_33 bazkrtsell bi şekilde geçiyor çaresizlik gerçekten çok kötü bir şey, hasta olmasınlar bi yerlerine bi şey olmasın da varsın ağlasın daha kötü bir şeyleri olmasın öyle düşünün başka yapabileceğimiz bir şey yok bebeğinizin dilinden zamanla anlarsınız zaten merak etmeyin 🙏