kubrakaradumann 23 aylıkken bıraktık şuan 24 ay 13 günlük çok kolay oldu çok şükür eğer çocuğunuzda o hazırlığı hissediyorsaniz tabiki başlayabilirsiniz kızım mesela bezine bikere çiş yapınca hemen değiştir diyordu bezden kaçıyordu bende anladım hazır olduğunu lazimlik aldım denedim ilk gün ful altına yaptı kakasını sadece yaptı ikinci gün üç dört kere kaçırdı üçüncü gün sadece iki kere dördüncü gün tamamen hazırdı ve gece ilk gün bezi taktim sabaha kadar kuruydu ikinci gün gecede bez takmadım sorun yaşamadık biz genel olarak uzmanlar zaten ya 23 ya ,24 aylıkken hazırsa başlanabilir diyor erken değil yani