Esmabetul İyi akşamlar kızlar Oğlum tam 2 yaşında yeni girdi sayılır Normalde öğlende birkez uyuyordu iki saat kadar 15:00 gibi uyanırdı Akşamda 10-11 gibi uyurdu sabah 9 gibi kalkardı Ama. ¾ gündür öğlen uykusu yapmıyor asla uyutamıyorum pes edip kaldırıyorum Akşam da 9 gibi iyice mızmızlanıyor yatırıyorum uyuyo Gündüz uykularını bırakmak istiyo sanırım gün içinde Uyumasa da gayet keyfi yerinde oluyo Gündüz uykusunu bırakmak için çok erken değil mi ne yapmam lazım şaşırdım kaldım?
umay97 Esmabetul gündüz uyku reddetmesi geçici bir süreçtir muhtemelen bence denemeye devam rdin baktınız gerçekten gündüz uyumuyor bırakırsınız bişey olmaz her çocuğun dinamiği farklı
HELELEKADIN Esmabetul genel de geçici bir süreç oluyor bu oğlum 22 aylıkken çok reddetti öğle uykusunu ama ben bırakmadım şuan 9 da uyanıyorsa 1 saatte olsa yatırıyorum ama bu aralar hep 11 12 de uyanıyoruz o yüzden yaptırmıyorum akşam 9 da uyumuş oluyor
nnoktaa Esmabetul biz de 2 yaşına girdiğimizden beri öğlen uykuları çok sapıttı. Bazen tam öğle saatinde dışarı çıkarmaya çalışıyorum bebek arabasında uyuyor. Bazen öğleni es geçiyor saçma saatlerde uyuyakalıyor. Mesela bugün 4 gibi uyuyup 6 da uyandı. Şimdi hala ayakta 26 aylık.
cokbilmismom Esmabetul benimkide 2 yaşına az kaldı 23. Ayda. Bu sıralar uykuya direniş çok fazla, ben kendimi ve onu da yormamak adına öğlen uykusunu özellikle bebek arabasına koyup disarda uyutup eve gelip yatırıyorum hemen uyuyor öyle deneyin bide
Esmabetul HELELEKADIN geçici diyorlar evet eğer sabah 9:30 gibi uyansın hele ki asla uyumak istemiyo ve keyfi de yerinde oluyo Uykusunu mu alıyor anlamıyorum
Ballilokmam11 HELELEKADIN çocuğunuz kaç yaşında maşallah kızım 2.5 yaşında saat 8 I gördüğümüz nadirdir, 😂
HELELEKADIN Esmabetul uyumak istemiyorlar bende çözememiştim ısrarla yatır sen eski alışkanlığına döner mutlaka
HELELEKADIN Ballilokmam11 24 ay 29 günlük gündüz aşırı hareketli bir sn yerinde durmaz atlar zıplar hep fazla yoruluyor sanırım yada sabah yeterince kudurmak için gece enerjisini iyi topluyor bilemiyorum 😂😂😂
Esmabetul nnoktaa aynı bizim gibi sizde Bizimki bebek arabasında da asla uyumaz Mesela bugün uyumadı 9 da yatırdım uyudu sabahda 9:30 gibi uyanacak yine uyimicak gündüz
Kediperest Bizimki iki yaşıma girdiğinden beri öğle uykusu saptı,,,32 aylığız bazen uyur bazem uyumaz gece uyanması olmuyorsa öğle uykusu yapmayabilir
nnoktaa Esmabetul Allah yardımcımız olsun güç kuvvet versin. Şu an aşırı yorgunum. Oğlum yatalım mı diyorum. Sanki sülalesine sövmüşüm gibi sinirlenip karşı geliyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
beyazzkuguu cokbilmismom aynısını yapıyorum yoksa bende yıpranıyorum bizimkide 22 aylık bu aylarda atak mı var ne var anlamadım
Esmabetul nnoktaa amin amin bizimki de öğle uykusundan o şekilde davranıyor gergin ve agrasif Biz kime kızalım sinirlenelim ne yapsın bu anneler😒
beyazzkuguu Esmabetul bence 3 yaşına kadar öğle uykusunu bıraktırmayın bu arada benim kızımda 22 aylık ve aynısı ağlama krizine giriyor ben de pes ediyorum bu seferde 4 5 gibi uyumak istiyor ben uyutmuyorum öğlenleri artık dışarı çıkarıyorum bebek arabasıyla gezdiriyorum öyle uyuyor eve getiriyorum
Esmabetul beyazzkuguu bıraktırmak istemiyorum baya uğraşıyorum ama uyumayınca kaldırıyorum mecbur Arabada asla uyumaz kalkıp yürümek koşmak istiyor tam tersi yani Gündüz uyumasa da keyfi yerinde ama öyle köşeye geçip kıvrılıp uyim demez hiç akşam da 9 gibi direk uyuyor
nnoktaa Esmabetul valla ya. Zaten ramazan ekstra enerji sarfettiriyor. İftarıydı sahuruydu. Dur durak bilmeden koşturuyoruz. Şimdi yine teklif ettim uyumaya gidelim mi diye. Kabul etmedi. Hamurlarını çıkardı. Oynuyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
beyazzkuguu Esmabetul peki dışarı da yorsanız arabaya bindirseniz yine uyumaz mı ? Sabah uyanma saatini 7 ye çekebilirsiniz o zaman öyle uyur belki ama bende zorlanıyorum kızım 8 de kalkıyor babasın arıypr telefondan uyu kızım diye biraz kızıyor onu dinliyor bazen öyle uyuypr bazen dışarıda yoruyorum öyle uyuyor
beyazzkuguu nnoktaa ben artık uyumayınca zorluyorum ya kendi gelişimi içinde zararlı bu saate kalınca üzülüyorum zorla ayağıma felan alıyorum sallamaya çalışıyorum 🥲
Esmabetul nnoktaa aynen ramazan da artı zorluyorlar pilimiz bitiyo Abow saat kaç olmuş hamur mu😣 Allah sabrımızı arttırsın inşallah bacım yalnız değilsin
Esmabetul beyazzkuguu dışarı çıkınca parkta yoruluyor aslında ama park sonrası uyutmayı denemedim hiç öyle yapabilirim bakalım uyursa inşallah