Bu sene bence kız çoğunlukta. İki tanıdığım hamile iksinjn de kız. 3 yıl öncede 5 arkadaş hamileydik 4 daha yeni hamileydi ben doğurmak üzereydim ve 4 de kızdı. Aynı arkadaş grubundan bir arkadaşımın kzii vardı şimdi ikinciye doğurdu yine kız. En yakın arkadaşımın da kızı oldu .Koskoca 10 ksiilik arkadaş grubundan bir benim oğlum var birinin daha yok kalan 8 kız çocuğuyla yollarına devam ediyorlar 🤷♀️