tugcegekrblt öğlen uyumak istemiyorsa, öğlen uyuyunca gece geç uyuyorsa bıraktırılabilir yani çocuğun bırakmak istemesiyle alakalı. Benim kızım çok zor uyuyordu öğlen ağlayarak uyuyordu, gece de 12 ye kadar uykusu gelmiyordu ben bıraktırdım yeni 3 yaşına girdi. Şimdi gün içinde yorulursa yine öğlen uykusu yapıyor ama çocuktan çocuğa değişir.