burcuuuk kızım 13 aylık bana abla diyor arkadasımın kızı var ablan falan dıye doye ablaya alıstı bana abla diye sesleniyor cok üzülüyoeum ne zaman der
CilekliKedy burcuuuk abla diyor diye ablası olacak değilsiniz ya o da gayet iyi biliyor annesi olduğunuzu bu kadar da takmamalısınız daha küçücük yeni yeni kavramaya başlıyor kelimeleri moralinizi bozmayın
burcuuuk CilekliKedy ya doğru söylüyorsunuz aslında ama işte parkta falan abla diye bagırıyoe komık oluyor🥹
CilekliKedy burcuuuk yok canım niye komik olsun minicik daha o siz anın tadını çıkarın anne demeyi öğrendiğinde günde defalarca sadece sizi çağırıp duracak ☺️
Pamukhanim_ burcuuuk 17 aylık anneyi neredeyse duymamıştım hep anni, bibi bibi derdi 1 haftadır çok net annee diyor oyun oynuyorduk babaa anne de şöyle derken çıkarmaya çalıştı sonra da söyledi şimdi sürekli anneee