mavigibibakti Kızlar bu testin negatif gösterip pozitif olma gibi bi durumu var mı 1 hafta geçti reglim test yaptım negatif korunuyoruz aslında ama hâlâ regl olmadım korkuyorum bebeğim 7 aylık bugüne kadar hep düzenliydi