Kizlar sag alt tarafta 20 lik dis cürumüs agiz ve dis cene cerrahisine gittim. Disi uyusturdu dill de dudakta uyusukluk oldu. Sonra cagirdi disi cekti biraz zordu köku asagilarda imis. Cekti cok sukur bugun bes gun oldu Hala bogaz agrisi var O tarafta. Ve dilde hafif uyusukluk var. Hic basina gelen var mi kizlar