Ladybugs Kızlar selam evimin camları çok büyük ve biçimsiz elde silmek çok zor ve tehlikeli 7. Katta oturuyorum köşeler vs ulaşamıyorum bana sağlam iz bırakmadan silen bi mop önerir misiniz bu mopa mikrofiber bez takılsın istiyorum aynı zamanda
nededinsen_ Ladybugs valla ben en ucuzundan mop aldım mandallı ona mikrofiberi takıp siliyorum iz bırakmaması bezin temiz olması ve silme suyu ile alakalı bir kova dolusu suya çok azıcık bir sıkım ikisi bir arada şampuan sıkıyorum cam gibi oluyor şampuanın krem içermemesi gerekiyor ondan ikisi bir arada diyorum özellikle
Busegr Ladybugs benim balkon camlarım çok büyük mopla da silinmiyor çift taraflı olan cam silme aparatlarından kullanıyorum aynı anda iç dış silmiş oluyorum bence onlardan bakın
nededinsen_ Ladybugs mıknatıslı olanlar düşüyor diyorlar eğer yinede alacaksanız deneyiminizi yazabilir misiniz
Ladybugs nededinsen_ ben öncelikle çamurunu alıp sonra siliyorum mikrofiber ile siz nasıl siliyorsunuz direk şampuanla mı
nededinsen_ Ladybugs bende çamuru alıyorum başka bezle mikrofiberi takıp sonra sampuanlı su ile siliyorum ama şampuan nasıl desem büyük bir zeytin ebatı kadar yeterli büyük kovaya
Ladybugs Busegr o nasıl bişey hiç bilmşyorum markası nedir çift taraflı cam silme mopu diye mi geçiyor marka yazabilirseniz bakıyım bi