gulseew Hangisi daha sağlıklı ? Mama içiyor şuan Philips avent var plastik yeni biberon alıcam sizce cam mı normal mi ?
alpmila gulseew ilk başlarda yani ben içirirken cam kullanıyorduk o kırılınca plastige gectik cunku plastikle daha kolay içiyor agır olmuyor kendisi tutuyorsa plastik derim
ruveyda_34 gulseew plastık bence camlar cok agır ve kırılabılırler bebegınız kendı ıcebılıyorsa plastik alın avent ve momojoo guzel
accountant gulseew ben camdan daha memnunum plastik olanda var ama genelde camı kullanıyorum yıkamak çok daha basit bir suyla bile çalkalamak yetiyor 120lik olanı var hiçte ağır değil
umtiti Cam biberon bende var hem ağır oluyor hemde kırılma riski var plastiğe bende geçiş yapıcam sanırım
hemshireanne gulseew tabiiki cam sağlıklı. Ben hep cam biberon kullandım. Pahalı pahalı plastik markalara para vermedim
hemshireanne hlymlt bitti😂😂 hepsini kırdı ama artık küçüklüğündeki gibi çok kullanılmıyor biberon. Günde bir defa ya kullanıyoruz ya değil. Ama yine bebeğim olursa yine cam kullanırım
istanbul12 gulseew gulseew bence kesinlikle plastik alabilirsin İlk başta bende cam almıştım daha sağlıklı olur diye Ama oğlum kendi tutmak istediği zaman çok ağır geliyordu eline ve düşürdü kırıldı malesef Sonra plastik aldım daha rahat oldu
hepyerdeyizz gulseew Plastik Pek sevmiyorum ama Çok cam biberon kırdı büyük oğlum bende Küçüğe plastik alıyorum hep daha küçükse cam olabilir
hemshireanne hlymlt bebeğiniz küçükse kullanın ama ora bura ata biliyorsa kırılabilir. Yani bebeğime hiçbirşey olmadı çok şükür biberon olmasa bile kaşla göz arasında tabak bardak bs da kırıyorlar bu dönemde zaten