2 aylık bebeğim var. Sağ memeden süt tazyikli geliyor bu yüzden tutmuyor bebeğim sadece sol memeden emiyor. O emmedikçe süt biriktikçe bende sağım yapıyorum. Sağım yaptıkça tazyik daha da artıyor hiç tutmuyor bu sefer kısır bir döngü içindeyim. Sağmasam beni rahatsız ediyor ağrı yapıyor. Sağsam bi sonra ki sefere tazyik daha artıyor ne yapıcam bilemiyorum artık. Bi akıl verin bana kızlar