semacrr Sezeryan oldum 42 gün oldu göbek hala var ne zaman gidicek sarkıklık yok etim sıkı duruyo ama göbek var içi yumuşak
brfnbt semacrr sezeryanı bilmiyorum ama ben normal doğummsonrası da karnım hemen indi ama içi biraz vıcık vıcıktı bir kaç ayda anca düzeldi
Yorgunanne3 semacrr 2 yıl oldu doqum yapalı 49 kiloyum 4 aylık qöbeqim war sanki🥺 söyleyeceklerim bu kadar
rumeysadc1 Sezeryanda karnın kendini toplaması 1 yılı buluyor ben korse kullanmadım pişman oldum sonradan sen kullanirsan daha erken toparlar belki