umtiti Allah kolaylık versin, kesinlikle köstek olmak değil amacım ama her bebek farklı ama kucakta ya da sallayarak uyutmayı da sonuçta onlar öğrenmiyor bizler denemişizdir ilk uygulamada hoşuna gidince alışkanlık kazanıyorlar, bir özel eğitimi olarak ne demek istediğimi yaşayınca anladım kızım 8 aylık ilk doğduğundan bu zamana hep yatağına koydum ve kendisi uyudu sadece bir kere annem bizdeyken ayakta sallamıştı alıştı ve şimdi tekrar uzun süre bileolsa bırakarak alıştırdım. Sadece biraz sabırlı olun yanında uzanın uykusu geldiğinde hafif müzik açın sizde sakin olun stresi anlarlar çünkü belki ilk bir kaç deneme huysuzluk yapar ama alışır eminim