eslem0 Oturmak istiyorsa destekli oturtmalısınız. Günde 15 dk gibi bölerek. İlk oğlum 3 aylıkken oturmak için kafasını yattığı yerden sürekli kaldırırdı doktorum bu yüzden o ayda destekli oturtma önerdi. İkinci oğlum da aynı şekilde istedi ve onuda 3 aylıkken oturttum az az. Ve desteksiz oturmaya çok hızlı başladı ilk oğlum. Ama ayakta asla tutmamalısınız.