Annişler selam. Bebeğim 3 ay 1 haftalık. 3.aya 1 hafta kala gündüz uykularının (zaten kısaydı) iyice kısalmasıyla başladı birkaç gün sonra huysuzluk hırçınlık ve gece uykularının elli kere bölünmesiyle devam etti. Allahım sanki benim bebeğim gitmiş de yerine başkası gelmiş gibi dalmaya çalışırken kafa atmalar,hırçın hırçın solumalar,bağırmalar vs vs. Bir de gaz problemimiz bitsin diye iple çektiğim 3.ayda sanki daha da artmış gibi geliyor. Saatlerce ayakta sallanıyorum oturduğum an tık hemen sabah olmuş gibi uyanıyoruz sonra sar başa. Doğduğundan beri hiçbir zaman uykuları düzenli olmadı hep uyanıktı ama her şey daha da zorlaştı. Meme reddini söylemiyorum bile zaten. Böyle full şikayet duvarı gibi oldu ama Allah affetsin saat başı uyutmaya çalışmak ve her defasında farklı bir teknikle uyutmaktan (çünkü bi önceki işe yaramıyor) bel omuz gitti zaten fıtık düzleşme ne ararsan var. Bu 3.aya özel mi yoksa 4.ayda bahsedilen uyku gerilemesini erken mi yaşıyoruz ? 12.haftadan itibaren başlayabilir yazıyor ama bilemedim.Kısacası bir umut tecrübeli analardan öneri ve ne zaman az da olsa düzene girebiliriz onu bekliyorum.