Liliyy Ergenlikten beri var yani sırtımda kalçamda artık rahatsız oluyorum kadın doğuma randevu aldım gidecem bi faydası olurmu hormonlardan mı oluyo yaşayan varmı böle
Liliyy oylesinebiri__ boşuna kadın doğumda zaman harcamayım yani ben hormon testi prolaktin östrojen bakıyorlar ya ona baktırcam regl zamanımı gitsem daha iyi