En son 29 ocakta regl oldum. 6-7 gün sürdü. 5 subatta tamamen bitti. Martın kacı oldu hala regl olmadım. Stressten bayılıcam artık. Lütfen yardımcı olun adet söktürücü ne yapabilirim. Adet döngüsü takıbı ıcın P.C. Uygulamadı var bakıyorum 11 gün gecikti. Eczaneden test bile aldım nolır nolmaz die kac kez yaptım tek cizgi negatif. Esimde diyor ztn yanı korkma stress yaptıgın icim olmuyorsun ben emınım vs vs falan korunuyorux ztn. Testlerde negatif. Yanı neden olmuyorum nedennnnnnnnnn??????? Formada gördüm bu ay herkes böyleymis ama neden….