shrayb benim kızım da beş aylık dün doktor bize de rsv dedi.
Öksürük, burun akıntısı ve geniz akıntısı çok fazla.
Zaditen damla verdi bize de, burnunu açık tutmaya çalışacağız serumla yıkama ve sterimar ile. Günde birkaç defa da nenülizatör ile hava vereceğiz, ilaçsız sadece serum suyu ile.
Zinco şurup da verdi biraz bağışıklığını desteklemesi için. Bir hafta sonra da tekrar görmek istedi.
İki hafta önce de influenzayı geçirmişti bu sene salgınlar çok fena