Bebeğim 2 ay 3 günlük bazen 10 dk emip bırakıyor ve emme süresi de uzadı bazen 3 saat oluyor geceleri 4ü gördüğüm oldu. Çişli bezi 7-8 kilo alımı da 2 ay kontrolünde iyiydi ama yine de bana cok az geliyor 10-15 dk. Bazen de uyku halindeyken agzında kalanları cıkarıyor. Mama vermiyorum sadece anne sütü alıyor