Kızlar 54 günlük erkek bebeğim var normalde çok gazlı bir bebek değildi her gün az da olsa kaka yapıyordu gazını da masajla çıkartıyorduk emmesi de güzeldi son bir haftadır aşırı gazlı sürekli ağlıyor kızarıyor iki gündür de kaka yapmadı çişli bezi de eskiden çok fazlaydı şimdi yine 4-5’i geçer ama normaline göre azaldı o da emme isteği olmadığı için ne yapacağımı şaşırdım yardım edin