tyugsug cansu_22 n’aptınız ne aldınız beşik bende aynı durumdayım 8 aylık uyanıyor dönünce sallanan büyük beşik arıyorum
cansu_22 tyugsug belediyeden gelen park beşik var ve zaten bir haftadır hastanedeyiz sağolsun sallamadan uyumayı falan öğrendi yani