Herkese merhaba kızım 4 aylıkken yüzünde döküntü ve bir kere kakada kan çıkması ile süt proteini alerjisi diyetine girdim ve artık doktorum açmamı söyledi diyeti. Ne yiyeceğimi kaç gün yiyeceğimi söyledi ama miktarında sıkıntı yaşıyorum kek ile başlamamı söyledi keki yiyeceğim ama günde 1 kere mi 1 dilim mi yada daha küçük mü bilmiyorum bilen yaşaya varsa yardımcı olabilir mi acilinden? Yani 1 dilim yerim diye düşündüm ama internette sanki daha küçük parça yemek lazımmış diye okudum. Ama ordakilerde bebeğe verilen miktarlar beni emdiği için benim yemem geriyor bana farklı miktar olur mu acaba?