gulo40 bende öyleyim 3 buçuk yasinda biri biri 2 ay 10 günlük sürpriz oldu bize de,hayat şimdi nasıl akıp gidiyor farkında değilim… anneliği çok sevdim ama eski beni de özlüyorum çok dün kendi basima yürüdüm biraz o kadar iyi geldi ki yürümek bile 😌yine de iyi ki varlar benim minik kuşlarım 💓